Tuesday 29 September 2009

FYR = For Your Reference



Δεν σε ξέχασα. Εδώ είμαι. Απλώς έχω τόσα πολλά στο μυαλό μου (έχω πάθει υπερφόρτωση ένα πράμα) και δεν ξέρω με τι να καταπιαστώ.

Σήμερα φιλοξενήθηκα στο χαζοκούτι και με τον πρώτο καλεσμένο συζητήσαμε για την αϋπνία. Καλή φάση. Όχι δεν θα στα πρήξω επί του θέματος. Αλλού θα το πάω.

Θετικές σκέψεις! Μάλιστα κυρία παύλα κύριέ μου. Αυτό είναι το ζητούμενο. Διότι ξέρεις τι κάνουμε οι μαλάκες, γεμίζουμε το μυαλό μας με ένα σωρό αηδίες και μετά ζητάμε και τα ρέστα.

Θα μου πεις «πολλές φορές επηρεαζόμαστε από τους τριγύρω αλλά και τις καταστάσεις». Ε, ναι! Αυτό είναι το πρόβλημα. Είσαι ή δεν είσαι ο άνθρωπος με το τηλεχειριστήριο;

Δεν πα να είναι ο έρωτάς σου -ο άνθρωπος με τον οποίο θα μοιραστείς το υπόλοιπο της ζωής σου- εσύ είσαι εσύ. Και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αφήσεις τον οποιονδήποτε να αποκτήσει τον έλεγχο.

Άρα, πού καταλήγουμε;

1ον Προσπαθούμε να κρατάμε στο μυαλό μας θετικές σκέψεις.

2ον Αποφεύγουμε ασήμαντες μπαρούφες και διατηρούμε τον εγκέφαλό μας καθαρό.

3ον Μπορεί να δώσουμε το κλειδί της καρδιάς αλλά ποτέ και εννοώ ποτέ δεν δίνουμε το τηλεχειριστήριό μας.

Με αυτά κι αυτά καλό υπόλοιπο της ζωή μας. Οτιδήποτε χρειαστείς, εδώ είμαι.

5 comments:

  1. Μπορεί να δώσουμε το κλειδί της καρδιάς αλλά ποτέ και εννοώ ποτέ δεν δίνουμε το τηλεχειριστήριό μας.

    kalo akougete alla den nomizo an to kani kanis

    ReplyDelete
  2. Καλά μιλάμε τρελένομαι με τον τρόπο που βγάζεις συμπεράσματα... Τρελένομαι γιατί αν και φαινομενικά λες κάποια πράγματα, ναι μεν αληθινά αλλά κρύβουν κάποια άλλα, ή κάνω λάθος? :P

    ΥΓ. Το 3ο σου συμπέρασμα είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ, πρέπει να το γράψουν στο wikiquotes!!!

    ReplyDelete
  3. Good one Andy mou :)
    Tha simfwnisw me ton Ithaki-Man

    ReplyDelete
  4. Νομίζω πως είσαι σωστός Ιθάκη-μάι-μαν. Σε ευχαριστώ. Hello Chris, thank you too. :]

    ReplyDelete
  5. Άντε και Καλό Μήνα να 'χουμε!!! :)

    ReplyDelete