Sunday 13 September 2009

Please "feel" in the blank (_____):

Πώς γεμίζεις το κενό; Ψάχνεις αριστερά; Δεξιά; Στο internet; Ή μήπως ξυπνάς μια καλή πρωία και αντιλαμβάνεσαι ότι το σχεδόν διπλό κρεβάτι φιλοξενεί πλέον δυο κορμιά;

Μεγάλο το κενό. Δεν λεω η δουλειά (κτύπα ξύλο ή αν προτιμάς άγγιξέ το, ο καθένας με τα γούστα του) είναι μια χαρά. Φυσικό επακόλουθο να υπάρχουν και τα ανάλογα εισοδήματα, στη δική μου τουλάχιστο περίπτωση.

Το health bar μου (κτύπα και πάλι ξύλο, για την ακρίβεια βάρεσέ το δυνατά) είναι στο 100%. Τώρα που το σκέφτομαι πρέπει να φτιάξω τα δόντια μου αλλά ΟΚ η «μπάρα υγείας» δεν περιλαμβάνει την σιαγόνα μου.

Όλα λοιπόν βαίνουν καλώς. Όλα εκτός από το πιο βασικό. Αυτό για την ακρίβεια δεν περιλαμβάνεται στο «όλα». Είναι τα πάντα. Το δοκίμασα βεβαίως και φυσιολογικά μου άφησε μια γλυκόπικρη γεύση. Τη μια έτσι την άλλη γιουβέτσι.

Anyway, χέστο παρελθόν. Who gives a shit. Κάτσε φίλε μου. Δεν σου ‘πα να το διαγράψεις. Αυτό το τραγουδά η Βίσση. Απλά, παραμέρισέ το και δες μπροστά. ΟΚ αυτό το αντιλαμβάνομαι. Πώς στο καλό όμως θα προχωρήσω; Πέρασαν 7 μήνες, μπορεί και περισσότερο.

Ναι, κυκλοφορώ. Τα περισσότερα βράδια μάλιστα είμαι πρώτο τραπέζι πίστα. Φάτσα - βιτρίνα. Η κοινωνικότητά μου αγγίζει το 85%. Μπορώ και να φλερτάρω. Το γράφει στο κουτί συναρμολόγησης.

Αρνητικός δεν είμαι. Η αγαμία όμως καλά κρατεί. Να βγω να το φωνάξω; Δεν είμαι για ελεημοσύνες. Άρα; Πώς γεμίζω το κενό; Θα δείξει ο χρόνος, ε; Έλα όμως που ο χρόνος δεν έχει τον χρόνο...

19 comments:

  1. Oso gia tih 'agamia' iparxei panta i palami.. Twra tha mou pis, kali i malakia, alla me to sex toulaxisto tis gnwrizeis kai kosmo ! :P

    ReplyDelete
  2. Χριστίνα μωρό μου: Εν Χριστώ αγαμία λέγεται η ισόβια επιλογή κάποιου να απόσχει του γάμου, με την ταυτόχρονη αφιέρωσή του στο Θεό. Ο εν Χριστώ άγαμος επιλέγει την αγαμία κατά το ρήμα του αποστόλου Παύλου: «ο άγαμος μεριμνά τα του Κυρίου, πώς να αρέσει στον Κύριο, ενώ ο παντρεμένος μεριμνά τα του κόσμου, πώς να αρέσει στη γυναίκα του» (Α΄ Κορ. ζ΄ 32-33).

    ReplyDelete
  3. Kai mono pou xereis tosa sigkekrimena pragmata peri theiwn grafwn kai kirgmatwn is disturbing enough :)

    Apla anaferes kati gia eleimosines kai na vgeis na to fwnaxeis... Consider it a quote out of context :P

    ReplyDelete
  4. "Consider it a quote out of context" και τρελαίνομαι!

    ReplyDelete
  5. blank....
    isos na einai kai avto p dinis sto kormi dipla s,sto krevati,otan ksipnas kai polu apla oti dinis pernis

    ReplyDelete
  6. Επί του παρόντος στο κρεβάτι μου θα βρεις τον υποφαινόμενο και το alter ego του.

    ReplyDelete
  7. kai to diko sou alter ego pou pige?

    mipos telika andy prepi na dextis tis epiloges sou opos kai to alter ego tou "υποφαινόμενου"...

    psakse to ligo mpori to keno na to dimiourgis esu.

    ReplyDelete
  8. Κάπου μπερδεύτηκες. Δεν αναφέρομαι σε άλλο πρόσωπο. It's just me and my alter ego. Ναι;

    ReplyDelete
  9. oups...den exei simasia...
    pali psakse to ligo kai sizita to me to alter ego sou kai isos vris tin akri gia to thema "blank"

    ReplyDelete
  10. Θέκκιου φιλούι μου.

    ReplyDelete
  11. Παγιδευμένος σε ενα σώμα αλλου ανθρώπου
    Ποιός ξέρει τι μ' έφερε σε τουτη τη γη;
    Ψάχνω κι εγω στα κλεφτά λίγη αγάπη
    Μα ποίος να καταλάβει την ανάγκη μου;
    Ποίος να δεχτεί την αλήθεια;
    Κι ας μην το διάλεξα...
    Τωρα δεν αλλάζει τίποτα
    Μα εγω μια ζωη θα κρύβομαι απ τον κόσμο
    Απ όσους λεν πως μ' αγαπούν...
    Γιατι στο τέλος είμαι κι εγω άνθρωπος
    Κι αποζητώ να νοιώσω οτι όλοι
    Μα με άλλο σώμα
    Σε άλλες αγκαλιές
    Κι είμαι καταδικασμένος
    Γιατι εκεί που καίει η φωτία
    Εκει γίνεται η ζημιά
    Κι αλλοι σαν μεγάλοι κριτές απλα κατακρίνουν
    Μέχρι η νεμεσις να τους κτυπήσει τη πόρτα
    Κι υστερα λες: Γιατι;;;
    Τέσσερα χρόνια και μου λες να δηλώσω.
    Μοναξια...

    ReplyDelete
  12. andy mou.."ta pio wraia pragmata erxontai ekei pou den to perimeneis kai ginontai ta thaumata otan papseis na epimeneis"..panta lew pws vlakeies leei auto to tragoudi alla sto telos panta apodeikniete swsto!!!;)

    ReplyDelete
  13. I can't fill that blank for you dearie
    I need to fill my one first..
    better yet.. I HAVE TO FIND THAT FREAKING EMPTY SPOT FIRST cause it got buried underneath my fucking ignorance.
    Fuck fuck fuck! Yeah, I'm 17, I'm allowed to use fuck lots of times :D
    FUCK FUCK FUCK !

    ReplyDelete
  14. Exactly you are still 17. Μην βιάζεσαι kid...

    ReplyDelete
  15. "Πώς γεμίζεις το κενό; Ψάχνεις αριστερά; Δεξιά; Στο internet;" Η αλήθεια είναι ότι ψάχνεις γενικότερα, όπου γουστάρεις ψάξε αρκεί βασικά να ξέρεις τι ψάνχεις ;)

    "Όλα εκτός από το πιο βασικό" τούτο θα μας φάει, η αχορτασιά μας, "That's the way it is" που λέει η Celine αλλά με την συνάδελφο της Άννα δεν θα συμφωνήσω ούτε εγώ για το παρελθόν, το παρελθόν είναι κομμάτι μας και αν το διαγράψεις, διαγράφεις τον εαυτό σου. 7 μήνες α? Εξαρτάται και από το τί έγινε...

    Ο χρόνος θα δείξει αν του δείξεις και εσύ. ΈΛΑΑΑΑΑ αύριο καινούργια εβδομάδα, προσπάθησε να αλλάξει κάτι...

    Τωρά για την αγαμία τί να σου πω... "Να βγω να το φωνάξω;" να το πω, πως είμαι αμαρτωλός και σ' αγαπώ; Είν' τυχερά τούτα τα πράματα!!! :P

    Καλή Εβδομάδα!

    ReplyDelete
  16. Καλή βδομάδα φίλος. Σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου. Ξέρω "τι" "ψάχνω". Δεν ξέρω αν υπάρχει...

    ReplyDelete
  17. Χεχε... Μάλλον υπάρχει! Ντοντ ουόρι :P

    ReplyDelete
  18. Την ίδια απορία έχω και εγώ...

    ReplyDelete