Tuesday 13 October 2009

Εξ φάχτορ μάνα μου.



Προσπαθώ να καταλάβω αλλά μου είναι αδύνατο. Καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια να κατανοήσω αλλά τζίφος. Ε! Δεν μπορώ ρε γαμώτο να αντιληφθώ το σκεπτικό όλων αυτών των πραγματικά ατάλαντων φρούτων που «δοκιμάζουν την τύχη τους» στο X Factor.

Σοβαρά, δεν είναι αστείο πια. Η συμμετοχή τους δεν μου προκαλεί γέλιο. Αντιθέτως, νοιώθω ντροπή. Συναίσθημα που κανονικά θα έπρεπε να τους στοιχειώνει για μέρες, για να μην πω μήνες και διαβαστώ υπερβολικός. Παύση. Η audition στην Κύπρο συνεχίζεται.

ΟΚ. Διαφημίσεις. Πίσω στην κουβέντα μας. Για να είμαι ειλικρινής βαρέθηκα. Λέω να πατήσω το στοπ. Πόσο να αντέξει ο εγκέφαλός μου; Κάτι τελευταίο. Εντάξει, καταλαβαίνω. Όλοι θέλουν μερικά λεπτά δημοσιότητας. Γιατί όμως πλασάρεις τον εαυτό σου; Γιατί τον βγάζεις στην «πιάτσα»; Γιατί τον γελοιοποιείς; Αφού το ξέρεις πως δεν έχεις υπόθεση.

Δεν πειράζει. Κάνεις νούμερα στο κανάλι. Για την καρκιάν τζιαι την αγκάλην σου…

1 comment:

  1. Bless you χρυσόστομε!
    Όντας ατάλαντο φρούτο (σε φωνή) έχω να πω ότι εγώ ακούω τον εαυτό μου μια χαρά αλλά ευτυχώς ανακάλυψα το sound recorder (oh yes και έκαμα 11 μήνες να ξανατραγουδήσω -συμπεριλαμβανομένου του σιγοτραγουδίσματος) κάτι που πολλοί εν το ανακαλύψαν ακόμα, βλπ ατάλαντα φρούτα που δοκιμάζονται στο εξ φάχτορ και όσοι μου έλεγαν ότι είχα ωραία φωνή απλά δεν είναι αξιόπιστοι! Πρέπει να έχεις και το γνώθι σαυτόν (κοινώς όρια) Πίπολ! Ουέικ απ πίπολ! :P

    ReplyDelete