Monday 26 July 2010

Inception, παρακολούθησέ το!


Δεν έχω λόγια. Ειλικρινά. Ούτως ή άλλως ποιος είμαι εγώ να περιγράψω τέτοιο δημιούργημα; Πίστεψέ με δεν υποβαθμίζω τον εαυτό μου, απλώς μετά από το "Inception" στερεύουν οι λέξεις. Χάνεις τα λογικά σου. Μεγάλη παράνοια, σου λέω. Παρακολούθησέ το και θα θυμηθείς. Εξάλλου, 77.866 ψηφοφόροι (μέχρι αυτήν την ώρα στο imdb) δεν μπορούν να κάνουν λάθος! 

Υ.Γ: Με την online βαθμολογία τους οι εν λόγω ψηφοφόροι έδωσαν στην ταινία του Christopher Nolan (με πρωταγωνιστή τον απίστευτο Leonardo Di Caprio, αν δεν το ήξερες) το επιβλητικό 9,3 από τα 10. Με αυτό το νούμερο το νέο masterpiece (γιατί περί αυτού πρόκειται) του Εγγλέζου σκηνοθέτη μπήκε σφήνα στην τρίτη θέση του All Time Top 250 (στο imdb), λίγο πιο κάτω από τις θρυλικές ταινίες "The Godfather" και "The Shawshank Redemption". Κι όπως λένε: this is just the beginning...

3 comments:

  1. το είχα δει πριν μια βδομάδα και μιλάμε τρελάθηκα!δεν είχα λόγια!είχα χάσει το μέτρημα της πραγματικότητας!το τέλος ειδικά ήταν όλα τα λεφτά!ήταν ή δεν ήταν πραγματικότητα?νομίζω όμως δεν ήταν!

    ReplyDelete
  2. Έχω την εντύπωση πως στο τέλος αποκαλύπτεται η πραγματικότητα: ότι δηλαδή όλο αυτό που ζούσε ο Ντι Κάμπριο δεν ήταν πραγματικό. Οι άνθρωποι της ταινίας είναι αλλού. THE END.

    ReplyDelete
  3. Όλοι ξέρουμε τι είναι πραγματικότητα και πάραυτα ο καθένας ζει στον κόσμο του. Πολύ ωραίο έργο όντως

    ReplyDelete